Markedsføring
|
Den Grafiske Højskole
(GÅU)
|
jan 2006 - maj 2006
|
Forståelse for forskellige markedsføringsaktiviteter, denne viden kan anvendes i forbindelse med planlægning, rådgivning og udvikling af forskellige former for kommunikation.
Faget fokuserer på den generelle markedsføringsteori, herunder teori om markedsformer, behov og motivationslære, indkøbsprocesser, markedsanalyser, kommunikationsteori og segmentering samt målgruppevalg.
Se eksamensbevis
|
Mediegrafiker
|
Center for Visuel Kommunikation
(Odense Tekniske Skole)
Elevpladser:
Se nedenstående
|
jan 2000 - juli 2003
|
Ombrydning, grafik, layout, design, virksomhedslære, tekst og typografi, salg & service, internet-produktion, kreativitet og idéudvikling (mindmap og brainstorm), digitalbilledfangst og farvestyring, grafisk workflow, animation og modellering, databasepublishing (HTML, ASP, JavaScripts, CSS) scanning, (CQ, tromle, flatbed).
Quark, Photoshop, Illustrator, GoLive, ImageReady, Acrobat, Maya, Access.
Se skolebevis
|